Co da się z tym zrobić?

Wszystkie gry

Wybór przedmiotu

Uczestnicy gry wybierają przedmiot, dla którego będą wymyślać różne zastosowania. Dodatkowo należy wybrać osobę odpowiedzialną za mierzenie czasu.

Myślenie poza schematem

Pierwsza osoba trzymając przedmiot w ręku wymyśla dla niego nowe zastosowanie np.: długopisu można użyć, jako przyrządu do mieszania herbaty. Podaje przedmiot drugiej osobie, a ta wymyśla kolejne zastosowanie np. długopisu można użyć, jako słomki. Decyzję czy zaproponowane zastosowanie dla przedmiotu jest do zaakceptowania, uczestnicy podejmują wspólnie. Każdy zawodnik ma 30 sekund na wymyślanie.

Czas ma znaczenie

Każdy gracz, który w ciągu 30 sekund nie wymyśli żadnego pomysłu odpada. Zwycięża zawodnik, który utrzyma się w grze najdłużej. Dzięki temu w następnej rundzie będzie wybierał kolejny przedmiot.

  • Podziel się
  • Drukuj